2014. augusztus 23., szombat

Car - Első fejezet

Car

-Ajj... Békén hagynál már? Már elegem van belőled.- fogta a fejét idegesen.
-Hogy mondhatsz ilyet? - förmedt rá, a híresség.
-Így.- kiáltott a lány. A színész megragadta a kezét, és megszorította.
-Te is nagyon jól tudod, hogy nagyobb a rajongó táborom, mint neked. Többet is keresek. A menedzserem szerint tökéletes páros lennénk.
-Leszarom a hülye menedzsered, veled együtt. Én nem a hírnévre megyek, és nem olyan pasim lesz, akit csak a hírneve, és a micsodája érdekel. - kihúzta a szorításból a kezét, és faképnél hagyta.
-Ribi... -suttogta Zac.
Cara gyorsan beszállt a limuzinba, majd kifújta magát. A bent ülő hölgy, már elővette a papírt és a tollat.
-Kezdhetjük?
-De... hát az előbb az Zac Ef... Igen.
-Rendben, maga ugye az egyik feltörekvő netes újságnál dolgozik, csak mert akkor úgy válaszolok.
-H-hogy érted? - dadogott csodálkozva.
-Szépen beszélek aránylag, ha fontos cikk lesz, de egy nagyobb újságnak káromkodhatok orrba-szájba.
A riporter nagyot kuncogott, pedig a modell komolyan beszélt.
-Akkor feltenném az első kérdést... Mesélnél nekem arról, ki is az a Cara Delevigne? Hogy kerültél oda, ahol most vagy.
-Cara Delevigne... Hmm.. Nem tudom ki is az, de csodálatosan szép neve van. Viccet félretéve, egy átlagos lány voltam, egészen 6 éves koromig. Amikor iskolába kezdtem járni, sokan csúfoltak, meg ilyenek, de aztán nem érdekeltek. Nagyon fiús, különc lány voltam. Időm 100%-át a fiúkkal töltöttem. Mindenki csodálatára, a gimire kiszépültem, és akkor már nem csak fociztam a fiúkkal. Hirtelen felfedeztek, és először csak kis boltoknak, ruha üzleteknek modellkedtem, és BUMMM. Azon kaptam magam, hogy a Chanel-nél dolgozom.
-Kiskorodban nem álmodtál ilyen hírességről?
-Nem igazán... Azon voltam, hogy kitűnjek.
-Ez sikerült.
-Igen.
-Mit gondolsz, mi tesz különlegessé, a többi modelltől, a szemöldöködet leszámítva?
-A másik szemöldököm. Nem egyébként mindig is kicsit lázadóbb, mocskosabb szájú voltam... Meg persze bulizósabb lázadósabb, ilyenek.
-Mi a véleményed a komoly dolgokról, mint a halál, és az élet.
-Nem tartom magam, annyira bölcsnek, hogy ezeket meg tudjam ítélni. A világ annyira nyitott előttem... el is vakít.
-Most azok, akik nem kedvelnek, elbújhatnak egy nagy kő alá, mert ez gyönyörű válasz volt.
-Köszönöm.
-Milyen terveid vannak a jövőre?
-Továbbra is modellkedni szeretnék, és ennyi. Azt csinálni, amit szeretek.
-Beavatsz pár dologba, amin most dolgozol?
-Jelenleg, itt Brazíliában Spa-ban, a Forma 1 arca leszek, és egy egy éves szerződés is kötöttem a sport ág vezetőivel. El kell látogatnom néhány futamra, szóval ez az év csupa utazgatás lesz.
-Szereted a F1-et?
-Igen, apukám is imádta, úgyhogy én is megkedveltem, de már régóta nem volt rá időm.
-Szerinted, hogyan fognak köszönteni az új munkatársaid, a pilóták?
-Nem számítok semmi nagy bulira, talán néhány sör, és kész.
-Mondanál pár szót a magánéletedről?
-Legyen. Jelenleg szabad vagyok, de szeretek a mának élni. Mondjuk a nagy utazgatás miatt, tartós kapcsolatot nem nagyon tervezek.
-Köszönöm az interjút.
-Én köszönöm.
Az újságíró letette a diktafont, és pakolni kezdett.
-Már is végeztünk? - kérdezte Cara.
-Igen, csak ennyire volt időnk.
-Sajnálom, hogy csak ennyire jutotta.
-Semmi baj, én köszönöm, hogy időt szakított rám.
A fekete kocsi, egészen az épület bejáratáig ment, ahol is a két nő kezet rázott, és elköszönt. A modell, már kívülről fújta az ugyanolyan jellegtelen udvariaskodásokat, amik az életének minden napján körülvették. Már az ajtóból hallani lehetett a zajt hallani. Kellemes zene töltötte fel, az éppen táncra tervezett fogadó termet.
-Megérkeztem! -kiáltotta a folyosón, mire az ajtó kinyílt, és a sorba álló pilóták köszöntötték, tapssal.
Az egyik nő, gyorsan megiramodott, majd mikrofonnal a kezében hadonászni kezdett.
-Az egész Forma 1-es sportág képviselői nevében köszöntelek itt nálunk, és kívánunk kellemes munkát. Szerencsések lehetünk, hogy egy ilyen szép hölgyemény reklámozza majd, szeretett sportágunkat. - mondta hivatalosan.
-Sziasztok! - kapta ki a nő kezéből a mikrofont – Cara Delevigne vagyok, bár ezt úgy is mindenki tudja. - suttogta szarkaztikusan, rá pedig nevetés következett. - Szóval nagy megtiszteltetés, hogy ilyen sármos, és jól vezető férfiak mellett – mutatott a pilótákra – pózolhatok. Mégis tudjátok, hogy kivagyok, és szolgáljatok ki piával.
A kis beszédet kacagás követte, és egy jóképű férfi egy pohár pezsgővel.
-Nahát?! Csak nem a híres Fernando Alonso szánt meg?
-Én, inkább hírhedtnek mondanám.
-Ha már az alkohol addikciómat is enyhítetted, megtennéd, hogy megmutatod a terepet?
-Legyen. - rakta le a poharát az asztalra, majd hátra dőlt – a fontosabb tudnivalók, hogy mindenki utál, mindenkit.
-A modellek is rühellik egymást, jószerivel...
-Szóval minden pilótának van egy „testvére”, de ez csak külsőség, igazából nem jönnek igazán ki. Mindenki beszél angolul, de gondolom Sebastian-al és a két Nico-val jobban ki fogtok jönni. Ők picit összetartóbbak. Viszont, ha komolyabban bandázni akarsz a ferrarisokat kell keresned, én és a kis Felipinho vagyunk a legjobb arcok.
-Kicsit sem egoista.
-Hé! - röhögött a spanyol – Most mondja azt, hogy csak engme bírj?
-Mit szólsz, a kis Esteban-hoz?
-Te is észrevetted?
-Kiszúrja a szemem.
-Hát igen... ő nem egy csajozós alkat... - suttogta halkan.
A mexikói pilóta szűk farmert, és fodros inget viselt, ami a nadrággal egyetemben, két számmal kisebb volt rá. A kezeit fürgén hajlította a derekához, és szinte pucsító állásban támasztotta a falat. Közben kisujját kiemelve tartotta a martinijét, és egy kopasz fekete férfivel beszélgetett.
Cara tekintete azonban, hamar az ajtóra szegeződött. Egy alacsony férfi lépett be sietve, majd a bárpultot megcélozva oda sietett. Mire odaért, egy ősz öreg pasas ott várta, és megdorgálóan hadonászott felé.
-Ki az, az ősz krapek?
-Ő a Ferrari igazgatója.
-Értem.
Közben a fess férfi egy rövid italt kért és gyorsan le is hajtotta. Ahogy a pohár kiürült, a vén pacák is lelépett, miután megpaskolta a másik hátát, aki pedig Car felé vette az irányt.
-Nando!
-Igen? Válaszolt a spanyol.
-Azt mondtad tízkor kezdődik.
-Reggel tízre gondoltam... Megbeszélés is volt. Csak nem azt hitted megússzuk egy szimpla itallal?
-De... nézett a földre.
-Tényleg, Cara bemutatom Felipe-t. Cara? - nézett a lányra, aki fuldokolt a nevetéstől.
-Mi az? - folytatta Fernando, de a modell majdnem a földön fetrengett.
-N-neked k-komolyan – nyögte ki dadogva – az a beceneved, hogy „Nando”?
-Igen, mi a baj vele?
-Semmi, semmi. - kuncogott még mindig.
-Szóval ő itt Felipe.
-Ne haragudj! - kért elnézést a lány, és ránézett a pilótára, aki hatalmas, barna szemeit rá szegezte, de nem válaszolt, csak valami félénk mosolyszerűt csinált.
-Te nem beszélsz?
-Há...- próbált volna válaszolni, de Alonso közbevágott.
-Csak keveset.
-Akkor, már értem miért vagytok jóban. Szegény Felipe-nek hallgatnia kell a dumádat, egész nap.
Cara, és Fernando felnevettek, de a Massa, ismét csak valami vigyorgásszerű dolgot csinált.
-Hé! - lépett közelebb egy szőke pasas, fura akcentussal – Nando! Be sem mutatsz ennek a gyönyörűségnek?
-Ne haragudj Sebastian. Cara, ő itt Seb.
-Nagyon örülök.
-Sintén. - csókolt kezet, mire Car elkezdett bandzsítani, amit csak Felipe látott, és el is nevette magát, mire a két nőcsábász felkapta a fejét. A pilóta gyorsan a szája elő emelte a kezét, és oldalra nézett.
-Na és mond Cara, miért ezekkel az udvariatlan fráterekkel csevegsz?
-Az az igazság, hogy éppen pasizok. - mondta szarkasztikusan, erre mindenki elnevette magát, pedig a teremben nem volt olyan férfi, aki nem tett volna eleget, ennek a kijelentésnek.
-Na és ki a szerencsés?
-Hát..
-Őszintén! - szólt közbe Alonso – Ki az, akivel a legszívesebben lelépnél.
-Őszintén? - kérdezte a lány.
-Igen! - vágta rá a német.
-Felipe. - nézett a pilótára, aki teljesen ledöbbenve állt előtte, és nem is mozdult, mintha meg állt volna a világ.
-Ez komoly?
-Teljesen.
-Váó... Tényleg igaz rólad, hogy válogatós vagy. - tette hozzá Sebastian, majd hátrafordult, mert egy pacák a fülébe súgott.
-Bocsássatok meg. Cara, örülök, hogy megismerhetlek, remélem még találkozunk. - mondta elfordulva.
-Én is. - mondta utána.
Miután teljesen eltűnt, Alonso rögtön kinyögte:
-Hogy ez mekkora farok... - suttogta, majd a modell felé fordult – Bezzeg az ő becenevén nem kaptál röhögőgörcsöt.
-Ne haragudj, de nem bírtam ki. - kuncogott.
-Tényleg, neked mi a beceneved.
-Nagyon illik ide, ugyanis néhányan, Car-nak szoktak szólítani.
-Ez, egy nagyon laza név. - suttogta Felipe.
-Köszönöm. - mosolygott a lány.
Alonso oda se hederítve, elfordult, majd így szólt:
-Hozok még piát.
Cara megvárta amíg eltűnik, majd megragadta a mellette álldogáló pilóta kezét, és magával rántotta.
-M-mit csinálsz?
-Elbújok. Kérlek mond meg merre van a lelátó!
Massa megállt, majd elmutogatta az irányt, de mire belefeledkezett a magyarázásba, a modell már megint a karját húzta. Egészen elrángatta a kilátóig.
-Ez nagyon nem kéne... - mormolta a férfi.
-Nyugi! Még sosem találkoztam ennyire beszari emberrel. Ülj le mellém.
Felipe beadva a derekát lehuppant.
-Te nem tudsz, vagy nem akarsz beszélni?
-Csak mire átgondolom, hogy mit akarok mondani, már valaki beelőzött.
-Szeretem az ilyen embereket, mint te.
-Miért?
-Különlegesek vagytok. Nem pofáztok bele mindenbe, de ha megszólaltok, baromi bölcset mondotok.
-...
-Néha... én is ilyen szeretnék lenni, de olyankor, már nagyon régóta nem ittam. - röhögött, mire a férfi is elvigyorodott. - Várj! Te most mosolyogtál! Jól áll. Gyakrabban kéne mosolyognod.
A lány felállt, és kimászott a korlátra, hogy jobban szétnézhessen.
-VÁRJ!
A pilóta gyorsan felugrott, hogy megfogja, de késő volt. A lány lezuhant két métert a puha fűre, és hangos nevetésbe kezdett. Felipe hamar utána ugrott, és oda kuporgott hozzá.
-Jól vagy?
-T -t-teljesen. - erőszakolta ki magából fulladozva a röhögéstől.
-Ezen mi olyan vicces, ha rosszul estél volna...
-Azon röhögök, hogy leestem. Szerencsétlen vagyok. Te miért nem röhögsz?
-...
A lány gyorsan felült, és a fölé hajoló Felipinho nagy, barna szemeibe nézett.
-Mostantól én leszek a mentorod.
-M-mi?
-Megtanítalak a pillanatnak élni. Az életnek minden egyes pillanatát élvezni kell, főleg egy Forma 1-es pilótának, aki nap, mint nap kockáztatja az életét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése